Wszystkie kategorie

Książki o programowaniu ranking maj 2024

Ranking produktów

Przedstawiamy ranking TOP 10 produktów z kategorii książki o programowaniu, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością w porównywarce Skąpiec.pl. Pozwoli Ci on szybciej podjąć decyzję zakupową.

Zestawienie jest aktualizowane na bieżąco, raz w tygodniu, dlatego warto zaglądać tu regularnie. Za sprawą rankingu dowiesz się, które produkty są obecnie popularne, dzięki czemu łatwiej będzie Ci dokonać wyboru.

Opublikowano:

Ranking książki o programowaniu - Lista TOP 10 produktów z kategorii KSIĄŻKI O PROGRAMOWANIU:

Książki o programowaniu - Matt Zandstra PHP Obiekty wzorce, narzędzia - miniaturka - grafika 1
ProducentHelion
ISBN9788328335530
Oprawamiękka

Jeszcze kilka lat temu programowanie zorientowane obiektowo w PHP wydawało się dość karkołomnym zagadnieniem. Upowszechnienie licznych frameworków sprawiło jednak, że coraz większa liczba programistów tworzy aplikacje WWW, pisząc kod obiektowy w PHP. Frameworki są chętnie stosowane, gdyż wydaje się, że dzięki nim nie trzeba już poświęcać czasu na rozgryzanie szczegółów działania kodu. Niestety, bardzo często okazuje się, że bez zrozumienia zasad działania frameworków i bez umiejętności oceny jakości zastosowanych w nich rozwiązań projektant nie jest w stanie napisać poprawnie funkcjonującej aplikacji.

Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla programistów, którzy chcą dogłębnie zrozumieć mechanizmy programowania obiektowego w języku PHP i dzięki temu tworzyć, testować oraz publikować efektywny kod. Dużo uwagi poświęcono tu wzorcom projektowym i ich stosowaniu. Opisano zalety wzorców i przedstawiono sporo klasycznych już rozwiązań. Nie zabrakło również omówienia narzędzi oraz metod postępowania, dzięki którym doskonały kod staje się udanym projektem. To wszystko sprawia, że niniejsza książka jest nieodzownym podręcznikiem dla każdego projektanta, który chce tworzyć niezawodne, eleganckie i efektywne aplikacje.

Najważniejsze zagadnienia:

  • praca z obiektami: podstawy i zagadnienia zaawansowane
  • wzorce projektowe, w tym korporacyjne i bazodanowe
  • dobre i złe praktyki programistyczne
  • zarządzanie wersjami i publikowanie kodu
  • strategie testów automatycznych i ciągłej integracji
Twój klucz do sukcesu: eleganckie wzorce projektowe i najlepsze praktyki programistyczne!

Matt Zandstra -- jest programistą WWW, konsultantem technicznym i autorem książek. Jakiś czas temu był starszym programistą w Yahoo!, a obecnie jest niezależnym konsultantem. Napisał kilka bardzo dobrze przyjętych książek o programowaniu w PHP. Specjalizuje się w rozwijaniu oprogramowania dla biznesu, zwłaszcza w PHP, Perlu i Javie, zarządzaniu treścią i programowaniu zorientowanym obiektowo. Chętnie udziela konsultacji dotyczących stosowania najlepszych praktyk programistycznych. Wraz z żoną Louise i dwójką dzieci mieszka w Liverpoolu.

Czytaj więcej...
Książki o programowaniu - Python. Machine learning i deep learning. Biblioteki scikit-learn i TensorFlow 2 - miniaturka - grafika 1
ProducentHelion
AutorMirjalili Vahid, Raschka Sebastian
ISBN9788328370012
Oprawamiękka

Uczenie maszynowe jest jedną z najbardziej fascynujących technologii naszych czasów - rozwojem jego najróżniejszych zastosowań zajmują się tacy giganci jak Google, Facebook, Apple, Amazon czy IBM. Uczenie maszynowe otwiera zupełnie nowe możliwości i powoli staje się nieodzowne: wystarczy wymienić asystenty głosowe w smartfonach, chatboty ułatwiające klientom wybór produktu, a także sieci ułatwiające podejmowanie decyzji o inwestycjach giełdowych, filtrujące niechciane wiadomości e-mail czy wspomagające diagnostykę medyczną.

Oto obszerny przewodnik po uczeniu maszynowym i uczeniu głębokim w Pythonie. Zawiera dokładne omówienie najważniejszych technik uczenia maszynowego oraz staranne wyjaśnienie zasad rządzących tą technologią. Poszczególne zagadnienia zilustrowano mnóstwem wyjaśnień, wizualizacji i przykładów, co znakomicie ułatwia zrozumienie materiału i sprawne rozpoczęcie samodzielnego budowania aplikacji i modeli, takich jak te służące do klasyfikacji obrazów, odkrywania ukrytych wzorców czy wydobywania dodatkowych informacji z danych. Wydanie trzecie zostało zaktualizowane - znalazł się w nim opis biblioteki TensorFlow 2 i najnowszych dodatków do biblioteki scikit-learn. Dodano również wprowadzenie do dwóch nowatorskich technik: uczenia przez wzmacnianie i budowy generatywnych sieci przeciwstawnych (GAN).

W książce między innymi:

  • platformy, modele i techniki uczenia maszynowego
  • wykorzystywanie biblioteki scikit-learn i TensorFlow
  • sieci neuronowe, sieci GAN i inne
  • przygotowywanie danych dla modeli uczenia maszynowego
  • ocena i strojenie modeli
  • analizy: regresyjna, skupień i sentymentów

Uczenie głębokie z Pythonem: zrozum i zastosuj!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Czytaj więcej...
Książki o programowaniu - WNT Rzecz o istocie informatyki - algorytmika - David Harel, Feldman Yishai - miniaturka - grafika 1
AutorHarel David, Feldman Yishai
ISBN9788320432954
Oprawatwarda
Rok wydania2008
Ilość stron596
"Ksiązka jest napisana w przystępny sposób, co sprawia, że zagadnienia w niej przedstawione są zrozumiałe dla laika, jak i specjalisty w dziedzinie informatyki.
W książce wyjaśniono koncepcje, metody i wyniki leżące u podstaw informatyki. Położono nacisk na te tematy, które są prawdziwie naukowe w tym sensie, że nie zależą od szczegółw dotyczących techniki komputerowej, języków programowania i formalizmów.
Czytaj więcej...
Książki o programowaniu - Helion Język Go Tworzenie idiomatycznego kodu w praktyce - miniaturka - grafika 1
ProducentHelion
ISBN9788328383944
Go pojawił się w 2009 roku, służy do tworzenia usług internetowych. Pozwala na łatwe pisanie wydajnych aplikacji. Zdobył popularność, jednak wielu programistów nie wykorzystuje w pełni jego możliwości. Dotyczy to zwłaszcza osób, które przy pisaniu kodu Go korzystają z konstrukcji właściwych dla innych języków. Nie jest to właściwa metoda programowania. Aby tworzyć przejrzysty, prawidłowy kod w Go, należy do niego podejść w sposób idiomatyczny. Ten praktyczny przewodnik jest przeznaczony dla osób, które chcą się nauczyć myśleć jak rasowi programiści Go. Dzięki niemu zaczniesz pisać idiomatyczny kod w Go, co pozwoli Ci optymalnie wykorzystywać możliwości tego języka. Dowiesz się, jak wygląda środowisko programistyczne Go i w jaki sposób przygotować je do pracy, również zespołowej. Przeanalizujesz kwestie zmiennych, typów, struktur sterujących i funkcji Go i być może odkryjesz subtelne niuanse odróżniające ten język od innych. Zapoznasz się także ze sprawdzonymi wzorcami projektowymi i przekonasz się, że naprawdę warto je stosować we własnym kodzie. Osobny rozdział poświęcono przyszłej implementacji typów sparametryzowanych i jej integracji z istniejącymi mechanizmami języka. W książce: czym jest idiomatyczny kod w języku Go najlepsze wzorce projektowe w Go przygotowanie i konfiguracja środowiska programistycznego zastosowanie mechanizmu refleksji, a także pakietów unsafe i cgo tworzenie wydajnego kodu w Go możliwe problemy, ich unikanie i rozwiązywanie Poznaj Go: nudny język do pisania fascynujących programów! O autorze Jon Bodner jest inżynierem oprogramowania i architektem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Zajmował się tworzeniem i rozwijaniem aplikacji dla różnych sektorów, między innymi dla finansów, handlu, ochrony zdrowia czy administracji. Często występuje na konferencjach dotyczących języka Go. Jest też współautorem wielu narzędzi służących do rozwijania oprogramowania.
Czytaj więcej...
Książki o programowaniu - Programowanie z Ozobotem - miniaturka - grafika 1
ProducentHelion
AutorKowalczyk Dorota
ISBN9788328366534
Oprawamiękka

Przez zabawę do nauki programowania.

Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów - robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia.

Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić$167 Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Czytaj więcej...
Książki o programowaniu - Podstawy programowania mikrokontrolera 8051 - Piotr Gałka, Paweł Gałka - miniaturka - grafika 1
ProducentPWN
ISBN9788301172626

Książka wprowadza czytelnika w tajniki budowy i programowania mikrokontrolera 8051. Zakres omawianego materiału obejmuje wykorzystanie elementów zawartych w mikrokontrolerze oraz sterowanie różnorodnych elementów zewnętrznych. Każdy temat poparty jest przykładami programów, które mogą być uruchamiane w Dydaktycznym Systemie Mikroprocesorowym DSM-51.

DSM-51 jest uniwersalnym sterownikiem mikroprocesorowym przeznaczonym do celów dydaktycznych. System może pracować samodzielnie lub pod kontrolą komputera.

Dołączona do książki płyta CD-ROM zawiera oprogramowanie systemu DSM-51:

    makroasembler mikrokontrolera 8051 wraz z opisem;
    program pozwalający na uruchomienie i monitorowanie programów w systemie DSM-51;
    wszystkie przykłady z książki;
    przykładowe programy obsługi modeli urządzeń sterowanych przez DSM-51.

Całość oprogramowania może być bezpłatnie wykorzystywana do celów niekomercyjnych.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Czytaj więcej...
ProducentDragon
ISBN9788381728447
Zeszyt zawiera ponad 20 zabaw ćwiczących spostrzegawczość i rozwijających
logiczne myślenie, a jednocześnie wprowadzających szybko i bezboleśnie do nauki
programowania komputerowego. Wykonując polecenia i rozwiązując łamigłówki,
dziecko obserwuje, analizuje i wnioskuje - rozwija zdolność myślenia
przyczynowo-skutkowego. Na końcu publikacji zamieszczono rozwiązania wszystkich
zadań, dodano także arkusz naklejek, dzięki którym zabawa stanie się jeszcze
fajniejsza.
Czytaj więcej...