Marketing ranking maj 2024
Przedstawiamy ranking TOP 10 produktów z kategorii marketing, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością w porównywarce Skąpiec.pl. Pozwoli Ci on szybciej podjąć decyzję zakupową.
Zestawienie jest aktualizowane na bieżąco, raz w tygodniu, dlatego warto zaglądać tu regularnie. Za sprawą rankingu dowiesz się, które produkty są obecnie popularne, dzięki czemu łatwiej będzie Ci dokonać wyboru.Opublikowano:
Rankingi skąpca
Ranking marketing - Lista TOP 10 produktów z kategorii MARKETING:
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki k...
Czytaj więcej...
ISBN | 9788381885225 |
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Czytaj więcej...
Autor | Grzegorz Błażewicz |
ISBN | 9788301187415 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Rok wydania | 2016 |
Ilość stron | 256 |
"Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
,,Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
. zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
. dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
. automatyzacji procesów,
. usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę$1003
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
,,Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
. zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
. dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
. automatyzacji procesów,
. usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę$1003
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Czytaj więcej...
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter – X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych. W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących! Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu: 9 Super przemyślanych rozdziałów Przegląd niezbędnych narzędzi Najświeższa wiedza o AI Gotowe do wdrożenia rozwiązania Ciekawe przykłady i praktyczne informacje Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online! Robert Duda – autor. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak Nie zwlekaj! Już dziś rozpocznij przygodę z marketingiem internetowym, rozpocznij swoją karierę w digital marketingu. Przez ostatnie 23 lata spotkałem na swojej zawodowej drodze ponad 500 firm, którym pomagałem rozwiązywać problemy związane z marketingiem internetowym. Równolegle w moich kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób, co także jest super doświadczeniem i skarbnica wiedzy i doświadczeń. Wykorzystaj moje podpowiedzi i gotowe rekomendacje już od dziś! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Czytaj więcej...
SUKCES BEZ NIEPEWNOŚCI „Twoje Pierwsze 100 Milionów” eliminuje największe zagrożenie, z którym spotykają się przedsiębiorcy - niepewność. Niepewność dotyczącą tego, czy podejmują właściwe decyzje, czy podążają w odpowiednim kierunku, czy mają wszystkie niezbędne narzędzia do osiągnięcia swoich celów. Dan S. Peña, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i udokumentowanym sukcesom, dostarcza w swojej książce konkretnych, sprawdzonych strategii, które pomagają zredukować tę niepewność. Jego metoda eliminuje zgadywanie, zastępując je jasnym, konkretnym planem działania. Książka chroni przed błędami i pułapkami, które najczęściej stoją na drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu. Dzięki radom Peña, czytelnicy unikną kosztownych błędów, które zaszkodzą ich firmom i karierom. W rezultacie, „Twoje Pierwsze 100 Milionów” zabezpieczy Twoje marzenia i aspiracje biznesowe przed niepewnością i błędami, dając Ci pewność i klarowność potrzebną do osiągnięcia sukcesu. Dla kogo jest ta książka? „Twoje Pierwsze 100 Milionów” to książka stworzona dla osób o wyjątkowej ambicji - dla tych, którzy nie boją się celować wysoko i dążyć do osiągnięcia wielkich rzeczy. Jeśli jesteś jednym z nich, ta książka jest dla Ciebie. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który marzy o skalowaniu swojej firmy, jeżeli jesteś inwestorem poszukującym nowych, nietuzinkowych strategii, czy też aspirującym biznesmenem, który chce odkryć sekrety budowy fortuny - ta książka jest stworzona z myślą o Tobie. Uwaga książka nie jest dla każdego! To nie jest książka dla osób poszukujących szybkich sztuczek do zarabiania pieniędzy, magicznych rozwiązań i drogi na skróty. To książka dla tych, którzy są gotowi podjąć wyzwanie, pracować ciężko i pójść za swoimi marzeniami. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku swojej drogi, czy jesteś już doświadczonym biznesmenem, „Twoje Pierwsze 100 Milionów” dostarczy Ci narzędzi i strategii, które pomogą Ci osiągnąć swój cel. Poznaj myśli jednej z najbardziej kontrowersyjnych, ale jednocześnie fascynujących postaci wszech czasów w świecie biznesu!
Czytaj więcej...
ISBN | 9788382222999 |
Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć:
- jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów;
- jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela;
- na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie konkretnych grup produktowych;
- co znajduje się w składzie kupowanych przez nas produktów i jaki to ma na nas wpływ.
Czytaj więcej...
WSZYSCY JESTEŚMY WOJOWNIKAMI! Etos Wojownika - to narracja w unikalnym stylu, w której Pressfield kontempluje naturę etosu wojownika i zasady, według których wojownik, nawet metaforyczny, musi postępować. „Wola zwycięstwa może być demonstrowana w miejscach innych niż faktyczna bitwa”. Kim jest wojownik? To każdy z nas. Każdy który codziennie zmaga się z wewnętrznymi demonami samosabotażu, zdrady, wątpliwości. Nie wspominając o prawdziwych zewnętrznych wrogach, którzy nam towarzyszą. Musimy się z nimi mierzyć w naszej sztuce, biznesach i w życiu osobistym. Etos Wojownika przejmuje koncepcję profesjonalisty i przywraca ją do pierwotnych instynktów z czasów kiedy ludzie byli jeszcze myśliwymi aby przeżyć oraz starożytnej falangi hoplitów. Profesjonalista to wojownik, a wojownik to profesjonalista. Steven Pressfield autor książki, ma nadzieję, że Ci których odrzuca skojarzenie ze słowem wojna jeszcze raz przemyślą metaforę zawartą w tytule i to, jak może im ona pomóc w ich życiu artystycznym, przedsiębiorczym i osobistym. Najlepszym przedsmakiem tej pozycji będzie zamieszczona poniżej historia Aleksandra Wielkiego: Pewnego razu Aleksander przeprowadzał swoją armię przez bezwodną pustynię. Kolumna była rozciągnięta przez wiele kilometrów. Ludzie wraz z końmi padali z pragnienia. Nagle oddział zwiadowców galopował w stronę króla. Znaleźli małe źródło i napełnili hełm wodą. Pośpieszyli do Aleksandra i wręczyli mu zdobycz. Armia utrzymywała się w miejscu, wszyscy skupili swój wzrok na dowódcy. Aleksander podziękował za dostarczenie mu tego daru. Bez dotknięcia ani kropli, wlał cenny płyn prosto do piasku. Natychmiast wzniósł się wielki okrzyk toczący się z jednego końca kolumny na drugi. Słyszano człowieka, który powiedział: Z takim królem, żadna siła na ziemi nie może nam się przeciwstawić. Ta książka pomoże Ci w życiu artystycznym, przedsiębiorczym i osobistym.
Czytaj więcej...
DO ROBOTY! Ta książka będzie Twoim przewodnikiem i mentorem na drodze do nowego, wspaniałego życia. Będzie przy Tobie, gdy przyjdzie Ci stawiać czoła lękowi, brakowi pewności siebie, odkładaniu czegoś na później, braku zaufania we własne możliwości i wszystkim innym dobrze znanym Ci demonom. Jeżeli chcesz sięgnąć gwiazd, nie możesz robić małych kroczków. Zacznij na pełnych obrotach. Na zwalnianie będziesz jeszcze mieć mnóstwo czasu. - Steven Pressfield Po przeczytaniu tej książki dowiesz się: - czym jest OPÓR, - kiedy się pojawia, - jak się objawia, - co zrobić, żeby go przechytrzyć i pokonać – Steven poprowadzi Cię przez cały proces twórczy dając Ci mnóstwo narzędzi! Do dzieła! I to już! Masz w głowie wielki plan? Genialny pomysł? Wizję fantastycznego przedsięwzięcia? Czujesz, że to przedsięwzięcie, które może podbić świat, a jednak z jakiegoś powodu nie ruszasz do dzieła? Steven przedstawia i omawia największego wroga każdego przedsięwzięcia, który uśmiercił miliony pomysłów – OPÓR. Opór to Twój naturalny wróg, dlatego nadszedł wreszcie czas, żeby wypowiedzieć mu wojnę i pokonać w uczciwej bitwie. Do roboty!
Czytaj więcej...
We współczesnym świecie pytanie: „co sprzedajesz?” przestało mieć największe znaczenie. Teraz dużo ważniejsze jest: „jak i gdzie sprzedajesz?”. Ta książka odkryje przed Tobą wszystkie sekrety e-handlu. Postaw na branżę e-commerce – to właśnie w Internecie są Twoi klienci. Ponad 70% internautów przynajmniej raz zrobiło zakupy online, a ta statystyka będzie tylko rosnąć. Nie pozwól, by biznesowa szansa uciekła Ci sprzed nosa i dowiedz się, jak skutecznie rozpocząć przygodę z e-commerce.
Czytaj więcej...
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych… …jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym...
Czytaj więcej...
W Skąpiec.pl znajdziesz więcej produktów w tej kategorii
Sprawdź pełną ofertę Marketing