Wszystkie kategorie

Marketing ranking maj 2024

Ranking produktów

Przedstawiamy ranking TOP 10 produktów z kategorii marketing, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością w porównywarce Skąpiec.pl. Pozwoli Ci on szybciej podjąć decyzję zakupową.

Zestawienie jest aktualizowane na bieżąco, raz w tygodniu, dlatego warto zaglądać tu regularnie. Za sprawą rankingu dowiesz się, które produkty są obecnie popularne, dzięki czemu łatwiej będzie Ci dokonać wyboru.

Opublikowano:

Ranking marketing - Lista TOP 10 produktów z kategorii MARKETING:

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki k...
Czytaj więcej...
Marketing - Rebis Marketing - miniaturka - grafika 1
ISBN9788381885225
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Czytaj więcej...
Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN Rewolucja z marketing automation. Jak wykorzystać potencjał big data - GRZEGORZ BŁAŻEWICZ - miniaturka - grafika 1
AutorGrzegorz Błażewicz
ISBN9788301187415
Oprawamiękka ze skrzydełkami
Rok wydania2016
Ilość stron256
"Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
,,Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
. zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
. dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
. automatyzacji procesów,
. usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę$1003
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Czytaj więcej...
Marketing - Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 - miniaturka - grafika 1
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter – X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych. W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących! Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu: 9 Super przemyślanych rozdziałów Przegląd niezbędnych narzędzi Najświeższa wiedza o AI Gotowe do wdrożenia rozwiązania Ciekawe przykłady i praktyczne informacje Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online! Robert Duda – autor. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak Nie zwlekaj! Już dziś rozpocznij przygodę z marketingiem internetowym, rozpocznij swoją karierę w digital marketingu. Przez ostatnie 23 lata spotkałem na swojej zawodowej drodze ponad 500 firm, którym pomagałem rozwiązywać problemy związane z marketingiem internetowym. Równolegle w moich kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób, co także jest super doświadczeniem i skarbnica wiedzy i doświadczeń. Wykorzystaj moje podpowiedzi i gotowe rekomendacje już od dziś! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Czytaj więcej...
Marketing - Twoje pierwsze 100 milionów - miniaturka - grafika 1
SUKCES BEZ NIEPEWNOŚCI „Twoje Pierwsze 100 Milionów” eliminuje największe zagrożenie, z którym spotykają się przedsiębiorcy - niepewność. Niepewność dotyczącą tego, czy podejmują właściwe decyzje, czy podążają w odpowiednim kierunku, czy mają wszystkie niezbędne narzędzia do osiągnięcia swoich celów. Dan S. Peña, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i udokumentowanym sukcesom, dostarcza w swojej książce konkretnych, sprawdzonych strategii, które pomagają zredukować tę niepewność. Jego metoda eliminuje zgadywanie, zastępując je jasnym, konkretnym planem działania. Książka chroni przed błędami i pułapkami, które najczęściej stoją na drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu. Dzięki radom Peña, czytelnicy unikną kosztownych błędów, które zaszkodzą ich firmom i karierom. W rezultacie, „Twoje Pierwsze 100 Milionów” zabezpieczy Twoje marzenia i aspiracje biznesowe przed niepewnością i błędami, dając Ci pewność i klarowność potrzebną do osiągnięcia sukcesu. Dla kogo jest ta książka? „Twoje Pierwsze 100 Milionów” to książka stworzona dla osób o wyjątkowej ambicji - dla tych, którzy nie boją się celować wysoko i dążyć do osiągnięcia wielkich rzeczy. Jeśli jesteś jednym z nich, ta książka jest dla Ciebie. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który marzy o skalowaniu swojej firmy, jeżeli jesteś inwestorem poszukującym nowych, nietuzinkowych strategii, czy też aspirującym biznesmenem, który chce odkryć sekrety budowy fortuny - ta książka jest stworzona z myślą o Tobie. Uwaga książka nie jest dla każdego! To nie jest książka dla osób poszukujących szybkich sztuczek do zarabiania pieniędzy, magicznych rozwiązań i drogi na skróty. To książka dla tych, którzy są gotowi podjąć wyzwanie, pracować ciężko i pójść za swoimi marzeniami. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku swojej drogi, czy jesteś już doświadczonym biznesmenem, „Twoje Pierwsze 100 Milionów” dostarczy Ci narzędzi i strategii, które pomogą Ci osiągnąć swój cel. Poznaj myśli jednej z najbardziej kontrowersyjnych, ale jednocześnie fascynujących postaci wszech czasów w świecie biznesu!
Czytaj więcej...
ISBN9788382222999

Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć:
  • jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów;
  • jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela;
  • na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie konkretnych grup produktowych;
  • co znajduje się w składzie kupowanych przez nas produktów i jaki to ma na nas wpływ.
Czytaj więcej...
Marketing - Etos Wojownika - miniaturka - grafika 1
WSZYSCY JESTEŚMY WOJOWNIKAMI! Etos Wojownika - to narracja w unikalnym stylu, w której Pressfield kontempluje naturę etosu wojownika i zasady, według których wojownik, nawet metaforyczny, musi postępować. „Wola zwycięstwa może być demonstrowana w miejscach innych niż faktyczna bitwa”. Kim jest wojownik? To każdy z nas. Każdy który codziennie zmaga się z wewnętrznymi demonami samosabotażu, zdrady, wątpliwości. Nie wspominając o prawdziwych zewnętrznych wrogach, którzy nam towarzyszą. Musimy się z nimi mierzyć w naszej sztuce, biznesach i w życiu osobistym. Etos Wojownika przejmuje koncepcję profesjonalisty i przywraca ją do pierwotnych instynktów z czasów kiedy ludzie byli jeszcze myśliwymi aby przeżyć oraz starożytnej falangi hoplitów. Profesjonalista to wojownik, a wojownik to profesjonalista. Steven Pressfield autor książki, ma nadzieję, że Ci których odrzuca skojarzenie ze słowem wojna jeszcze raz przemyślą metaforę zawartą w tytule i to, jak może im ona pomóc w ich życiu artystycznym, przedsiębiorczym i osobistym. Najlepszym przedsmakiem tej pozycji będzie zamieszczona poniżej historia Aleksandra Wielkiego: Pewnego razu Aleksander przeprowadzał swoją armię przez bezwodną pustynię. Kolumna była rozciągnięta przez wiele kilometrów. Ludzie wraz z końmi padali z pragnienia. Nagle oddział zwiadowców galopował w stronę króla. Znaleźli małe źródło i napełnili hełm wodą. Pośpieszyli do Aleksandra i wręczyli mu zdobycz. Armia utrzymywała się w miejscu, wszyscy skupili swój wzrok na dowódcy. Aleksander podziękował za dostarczenie mu tego daru. Bez dotknięcia ani kropli, wlał cenny płyn prosto do piasku. Natychmiast wzniósł się wielki okrzyk toczący się z jednego końca kolumny na drugi. Słyszano człowieka, który powiedział: Z takim królem, żadna siła na ziemi nie może nam się przeciwstawić. Ta książka pomoże Ci w życiu artystycznym, przedsiębiorczym i osobistym.
Czytaj więcej...
Marketing - Do roboty! - miniaturka - grafika 1
DO ROBOTY! Ta książka będzie Twoim przewodnikiem i mentorem na drodze do nowego, wspaniałego życia. Będzie przy Tobie, gdy przyjdzie Ci stawiać czoła lękowi, brakowi pewności siebie, odkładaniu czegoś na później, braku zaufania we własne możliwości i wszystkim innym dobrze znanym Ci demonom. Jeżeli chcesz sięgnąć gwiazd, nie możesz robić małych kroczków. Zacznij na pełnych obrotach. Na zwalnianie będziesz jeszcze mieć mnóstwo czasu. - Steven Pressfield Po przeczytaniu tej książki dowiesz się: - czym jest OPÓR, - kiedy się pojawia, - jak się objawia, - co zrobić, żeby go przechytrzyć i pokonać – Steven poprowadzi Cię przez cały proces twórczy dając Ci mnóstwo narzędzi! Do dzieła! I to już! Masz w głowie wielki plan? Genialny pomysł? Wizję fantastycznego przedsięwzięcia? Czujesz, że to przedsięwzięcie, które może podbić świat, a jednak z jakiegoś powodu nie ruszasz do dzieła? Steven przedstawia i omawia największego wroga każdego przedsięwzięcia, który uśmiercił miliony pomysłów – OPÓR. Opór to Twój naturalny wróg, dlatego nadszedł wreszcie czas, żeby wypowiedzieć mu wojnę i pokonać w uczciwej bitwie. Do roboty!
Czytaj więcej...
Marketing - E-Commerce 2.0 - miniaturka - grafika 1
We współczesnym świecie pytanie: „co sprzedajesz?” przestało mieć największe znaczenie. Teraz dużo ważniejsze jest: „jak i gdzie sprzedajesz?”. Ta książka odkryje przed Tobą wszystkie sekrety e-handlu. Postaw na branżę e-commerce – to właśnie w Internecie są Twoi klienci. Ponad 70% internautów przynajmniej raz zrobiło zakupy online, a ta statystyka będzie tylko rosnąć. Nie pozwól, by biznesowa szansa uciekła Ci sprzed nosa i dowiedz się, jak skutecznie rozpocząć przygodę z e-commerce.
Czytaj więcej...
Marketing - Strategiczne podejście do działania w social mediach - miniaturka - grafika 1
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych… …jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym...
Czytaj więcej...